HTML

GinTonic

Vicceskedős-odamondós, íráskényszeres, terápiás blog. Bezony.

Linkblog

Archívum

2008.05.10. 03:17 Josh Greenfield

Party

Annak ellenére, hogy mennyire nem volt kedvem az esti partihoz, végül mégis a Holdudvarban kötöttünk ki, két kolleganőmmel és egy sráccal, aki régen szintén a cégnél dolgozott. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy egyik kolleganőm, miután kiderült, hogy nem jön a "pasija", beugrott értem, úgyhogy akármennyire is ódzkodtam a partitól, nehéz lett volna nemet mondani! :) Végül nem bántam meg, bár a töménytelen mennyiségű helyes lány közül senkit nem szedtem fel (nem mintha ezzel a lehetőséggel reálisan számolt volna bárki is, ez a hozzáállás egyébként egyúttal meg is hiúsít minden próbálkozást :)), de rengeteget röhögtünk, sztoriztunk, meg... hát izé, ittunk. Elvégre egyszer él az ember, meg egyszer fiatal, stb. (valszeg ez volt James Dean életfilozófiája is... ;) ), szóval ki kell használni!

Most még egy kicsit fenn leszek, pusztán azért, mert egyáltalán nem vagyok álmos, meg hát holnap szombat, majdcsak kimászunk az ágyból... valamikor. ;) Nemgáz.

Remélem, mindenki másnak is hasonlóan jól telt a péntek estéje (még ha csak ilyen jellegtelen bejegyzést is sikerült kerekítenem róla, ez egy JÓ este volt! :) )! Na pá. ;)

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gintonic.blog.hu/api/trackback/id/tr21462184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nahima 2008.05.12. 16:12:17

az én estém is jó volt :)
ölelős-bújós-puszilós alvós.

Josh Greenfield 2008.05.13. 01:22:46

Mindig megdöbbentesz! :))

nahima 2008.05.13. 01:24:49

most épp miért? olvass makrancost.
süti beállítások módosítása